Σχετικά

Καλώς ήλθατε στη mathland.

Βρίσκεστε στη προσωπική μου ιστοσελίδα που δημιουργήθηκε με σκοπό να υποστηρίξει τους μαθητές να ξεπεράσουν τις τυχόν δυσκολίες που συναντούν στο μάθημα των Μαθηματικών.

Σχετικά με την ιστοσελίδα

Εδώ θα βρείτε:

  • Θέματα θεωρίας.
  • Υποδείξεις και tips για το πως μπορούμε να λύνουμε τις ασκήσεις μας.
  • Λυμένες ασκήσεις και παραδείγματα.
  • Online ασκήσεις για να αξιολογήσετε τις γνώσεις σας.
  • Μία online εγκυκλοπαίδεια Μαθηματικών (που γράφουμε με τους μαθητές).
  • Μια Εκπαιδευτική Βιντεοθήκη όπου υπάρχουν κυρίως βιντεομαθήματα.
  • Ένα forum για να συζητάμε και να λύνουμε τις απορίες μας.
    Στο forum υπάρχει ακόμη εκπαιδευτικό υλικό για όλα τα μαθήματα, εξωσχολικά βιβλία, σχολικά βοηθήματα, πλήθος αρχείων που μπορείτε να κατεβάσετε με ασκήσεις λυμένες και άλυτες, φύλλα εργασίας, σχέδια μαθήματος, θεωρία, παρουσιάσεις powerpoint, εκπαιδευτικό software, ταινίες για εκπαιδευτική χρήση κ.α.. Για να τα δείτε και να τα κατεβάσετε στον υπολογιστή σας πρέπει να εγγραφείτε ως μέλη (το μόνο που δηλώνετε είναι το email σας ένα όνομα χρήστη κι ένα κωδικό της επιλογής σας).

Και τέλος οι μαθητές του 12ου Γυμνασίου Περιστερίου έχουν εδώ τη δική τους σελίδα απ’ όπου μπορούν να ενημερώνονται καθημερινά για τα μαθήματα και τα δρώμενα του Σχολείου μας.

Για οποιαδήποτε παρατήρηση παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μου.
Up

Σχετικά μ’ εμένα

meΟ Παναγιώτης είναι Μαθηματικός και συγγραφέας εκπαιδευτικών βιβλίων.

Γεννήθηκε στο Περιστέρι και σπούδασε στην Φυσικομαθηματική σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών.

Τελειώνοντας τις σπουδές του δούλεψε αρκετά χρόνια στην ιδιωτική εκπαίδευση, Το 2002 διορίστηκε στη Δημόσια εκπαίδευση. Εργάστηκε σε πολλά σχολεία της Λέρου και του Περιστερίου. Από το 2008 υπηρετεί στο 12ο Γυμνάσιο Περιστερίου.

Επίσης υπήρξε μέλος της Παιδαγωγικής Ομάδας της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας κατά τη περίοδο 2009-2010.

Συνεργάζεται με τον εκδοτικό οίκο «Κέδρος» στον οποίο έχει

  • εκδώσει τα σχολικά βοηθήματα:

«Μαθηματικά θετικής και τεχνολογικής κατεύθυνσης Β΄ Λυκείου»,

«Τα Μαθηματικά της Α΄ Γυμνασίου σε 25 απλά μαθήματα»

  • την επιστημονική επιμέλεια σε πλήθος μαθηματικών βιβλίων, όπως:

[su_list]

  • Μαθηματικά Β΄Γυμνασίου, Σ. Ρωμανίδης – Ε. Γυριχίδου
  • Μαθηματικά για τη Θετική – Τεχνολογική Κατεύθυνση Γ΄ Λυκείου, Π. Μάστακας – Ι. Γαρατζιώτης
  • Μαθηματικές Γνώσεις και Δεξιότητες, Θ. Καψάλης
  • Μαθηματικά Ε΄Δημοτικού, Θ. Γούπος, Κ. Βρυώνης, Ι. Ζιάραγκας
  • Μαθηματικά Γ΄ Γυμνασίου, Π. Μάστακας – Ι. Γαρατζιώτης

[/su_list]

«ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΤΗΣ Α΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΕ 25 ΑΠΛΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ».

Μαθηματικά Α΄ Γυμνασίου

Το βιβλίο αυτό είναι το μοναδικό στην Ελληνική αγορά που απευθύνεται αποκλειστικά σε καθηγητές.

Αυτό γίνεται αντιληπτό από τη δομή του βιβλίου το οποίο περιέχει την ύλη του Αναλυτικού προγράμματος με τέτοιο τρόπο ώστε να αποτελεί ένα ισχυρό εργαλείο για τον διδάσκοντα.

Πιο συγκεκριμένα σε κάθε μάθημα θα βρείτε:

  • Σχέδιο μαθήματος σύμφωνο με το αναλυτικό πρόγραμμα του Π.Ι.
  • 1 εως 2 φύλλα εργασίας με τα οποία οι μαθητές μας μπορούν να «ανακαλύψουν» τις νέες μαθηματικές έννοιες μέσα από δραστηριότητες με θέματα επίκαιρα που ενδιαφέρουν τα νέα παιδιά.
  • Θεωρία γραμμένη σε απλή, κατανοητή γλώσσα.
  • Πρωτότυπες ασκήσεις και προβλήματα για λύση στην τάξη ή στο σπίτι, με διαβαθμισμένο βαθμό δυσκολίας ώστε να μπορεί να καλύψει τις ανάγκες των μαθητών όλων των επιπέδων .
  • 2 κριτήρια αξιολόγησης για να χωρίζουμε τους μαθητές σε δύο ομάδες και να μπορούμε να ελέγξουμε το βαθμό στον οποίο πετύχαμε τους στόχους που είχαμε θέσει.
  • Στο τέλος του βιβλίου υπάρχουν οι λύσεις των φύλλων εργασίας, των ασκήσεων, των προβλημάτων και των κριτηρίων αξιολόγησης.


Μαθηματικά κατεύθυνσης Β΄ Λυκείου

Μαθηματικά Κατεύθυνσης Β΄ Λυκείου

Τα Μαθηματικά αν και είναι ένα συναρπαστικό ταξίδι στη φαντασία και στη γνώση αποτελούν πιο συχνά μια επώδυνη περιπέτεια και έναν καθημερινό πονοκέφαλο των μαθητών Λυκείου και ιδιαίτερα των υποψηφίων στις εισαγωγικές εξετάσεις.

Ένας από τους παράγοντες αποτυχίας ακόμη και για μαθητές που μόχθησαν και κατανάλωσαν ενέργεια και χρόνο πάνω από τα βιβλία των μαθηματικών είναι ότι δεν μυήθηκαν στη Μεθοδολογία και τη Λογική του απαιτητικού αυτού μαθήματος. Οι εκπαιδευτικοί λυπούμαστε, κάθε φορά που βλέπουμε να αποτυγχάνουν άξιοι μαθητές, επειδή αιφνιδιάστηκαν από θέματα των εξετάσεων, με τα οποία δεν εξοικειώθηκαν αρκετά.

Το βιβλίο αυτό ως καρπός πολύχρονης διδακτικής εμπειρίας στην ιδιωτική και στη δημόσια εκπαίδευση καθοδηγεί το μαθητή να αποκτήσει συγκροτημένη γνώση της θεωρίας του σχολικού εγχειριδίου, να εξασκηθεί σε 500 και πλέον επιλεγμένες και κλιμακούμενης δυσκολίας ασκήσεις και κυρίως να αυτοαξιολογεί τις επιδόσεις του. Με το βιβλίο αυτό επιχειρούμε να θέσουμε τα θεμέλια για την επόμενη καθοριστική τάξη της Γ΄Λυκείου, ώστε με εμπειρία και στέρεη γνώση να διεκδικήσει πια ο μαθητής δυναμικά μια θέση στα ΑΕΙ.

Ελπίζουμε ότι το βιβλίο αυτό θα αποτελέσει ένα εύχρηστο και ευέλικτο εργαλείο και για το συνάδελφο εκπαιδευτικό, καθώς του δίνει τη δυνατότητα να αντλεί υλικό από ποικίλες λυμένες ασκήσεις και προβλήματα, για τη διδασκαλία αλλά και ανάθεση μαθητικών εργασιών. Προτείνουμε ολοκληρωμένα κριτήρια αξιολόγησης, δοκιμασίες με απαιτητικές ασκήσεις νέου τύπου που πιστεύουμε ότι θα βοηθήσουν στην καθημερινή εκπαιδευτική πράξη, σύμφωνα με τις μαθησιακές ανάγκες κάθε τάξης.

Ευχόμαστε το βοήθημα αυτό να συμβάλει ώστε να γνωρίσουν οι μαθητές καλύτερα και να αγαπήσουν τα Μαθηματικά.

Πιό συγκεκριμένα στο βιβλίο αυτό υπάρχουν:

ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΙΚΑ ΛΥΜΕΝΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ

89

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΕΣ

73

ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΠΛΗΡΟΥΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΜΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΕΣ ΛΥΣΕΙΣ

193

ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΩΣΤΟΥ – ΛΑΘΟΥΣ ΜΕ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ

132

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΟΛΛΑΠΛΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΜΕ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ

49

ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΜΕ ΛΥΣΕΙΣ

25

ΘΕΜΑΤΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΜΕ ΤΙΣ ΛΥΣΕΙΣ ΤΟΥΣ

42

Up

1 Σχόλιο

  1. ΑΡΗΣ

    γεια χαρά είμαι οικονομολόγος και θέλω να θυμηθώ πάλι κάποια κεφάλαια που έχουν μεγάλη χρησιμότητα στην οικονομία

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Επιτρέπονται τα εξής στοιχεία και ιδιότητες HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>