Διώχνω Παρονομαστές
έχει παρονομαστές τους αριθμούς 2, 3 και 4. Το ΕΚΠ(2,3,4)=12. Θα πολλαπλασιάσουμε λοιπόν όλους τους όρους της εξίσωσης με το 12. Οι όροι (κομμάτια) μιας εξίσωσης “διαχωρίζονται” μεταξύ τους από τα πρόσημα + και – . Η δική μας εξίσωση έχει 4 όρους τους ,
,
και
. Οπότε θα έχουμε
Τώρα απλοποιώ τους παρονομαστές (γι’ αυτό το λόγω βάλαμε παντού το 12) κάνοντας διαίρεση το 12 με κάθε παρονομαστή.
Καθαρογράφουμε ότι απέμεινε έχοντας στο μυαλό μας το εξής: Όποιος αριθμητής αποτελείται από δύο κομμάτια θα μπει υποχρεωτικά σε παρένθεση.
Έχου φτάσει λοιπόν εδώ
Αυτή η εξίσωση προφανώς είναι ευκολότερη απο την αρχική αφού απαλλαχτήκαμε από τους παρονομαστές. Ευκολότερη είναι όχι όμως κι εύκολη, γιατί τώρα μας “ενοχλούν” οι παρενθέσεις. Πρέπει λοιπόν στο επόμενο βήμα να “Διώξω τις Παρενθέσεις.
Διάβασα την θεωρία…
το διάβασα
πολύ ωραία παρουσίαση
Το διάβασα.
το διάβασα
Κ.Δ κ.Δουλιγέρη το διαβασα
Μικαέλα Β2
Το διάβασα…
Διάβασα(Μυρτώ Β2)
Το διάβασα
Το διαβασα
Χρυσανθη Β4
Το διαβασα…
το διάβασαα
το είδα
Το διάβασα
Όλα καλά
#OK
Διαβασα την θεωρια!
Το διάβασα
Είπαμε όχι ολόκληρο το Επώνυμο, μη με βάζεις να διορθώνω όλη την ώρα 🙂
Τα διάβασα
Το διάβασα
Το διάβασα
Το διαβασα!
Ήταν ένα πολύ καλό άρθρο για επανάληψη
το διάβασα
Το διάβασα
Το διαβασα.
Το διάβασα
ΟΚ. Το διάβασα.
Το διάβασα!!
το διάβασα
Το διάβασα 🙂
το διάβασα
το διάβασα
Το διάβασα
ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΑ!
Θανάσης Καράμπελας Β2
το διάβασα
Οκ το διάβασα
Το διάβασα
Το διάβασα…
ok
το διαβασα…………
Το διαβασαα
το διάβασα
το διάβασα
Το διαβασα
Το διάβασα 🙂 (όσο περίεργο και αν φαίνεται)
Το διάβασα πολύ καλή εξήγηση !
Ήθελα να ρωτήσω , το -8 από που προκύπτει μετά τον χωρισμό γνωστών από αγνώστους; Ευχαριστώ πολύ !
Το -8 προέκυψε στο προηγούμενο βήμα που βγάζαμε τις παρενθέσεις. Εκεί είχαμε -4(χ+2) κάναμε επιμεριστική ιδιότητα για να φύγει η παρένθεση οπότε το -4 πολλαπλασιάστηκε με το χ κι έγινε -4χ αλλά πολλαπλασιάστηκε και με το +2 κι έγινε -4×2=-8
Σας ευχαριστώ πολύ για την απάντηση . Σχολίασα πολύ γρήγορα, πριν κοιτάξω προσεχτικά την άσκηση . Έχετε δίκιο !
Θα μπορούσατε να κάνετε μια αντίστοιχη επεξήγηση για εξισώσεις δεύτερου βαθμού ; Είδα ότι υπάρχει κάποιο σχετικό άρθρο αλλά δεν μπορω να το ανοίξω . Σας ευχαριστώ πολύ για την δουλειά σας !
Για δοκίμασε αυτό:
http://mathland.gr/%ce%b5%cf%80%ce%af%ce%bb%cf%85%cf%83%ce%b7-%ce%b4%ce%b5%cf%85%cf%84%ce%b5%cf%81%ce%bf%ce%b2%ce%ac%ce%b8%ce%bc%ce%b9%ce%b1%cf%82-%ce%b5%ce%be%ce%af%cf%83%cf%89%cf%83%ce%b7%cf%82/