εφαρμόζω την επιμεριστική ιδιότητα, δηλαδή πολλαπλασιάζω τον αριθμό που βρίσκεται έξω από την παρένθεση και με τους δύο όρους που βρίσκονται μέσα στην παρένθεση. Οπότε προκύπτει δηλαδή
Όσο πάει και καλυτερεύει η κατάσταση αφού όσο προχωράμε τόσο πιο απλή γίνεται η εξίσωση. Τώρα όμως τι κάνουμε; Πως θα μπορούσα να προχωρήσω τις πράξεις μου; Δεν μπορώ να κάνω πρόσθεση ή αφαίρεση με όρους άγνωστους όπως ο 6x και με γνωστούς όπως ο 6 (από το Δημοτικό ήδη γνωρίζουμε ότι πρόσθεση – αφαίρεση γίνεται μόνο με ίδια πράγματα. Προσθέτω μήλα με μήλα, όχι μήλα με παγωτά). Επειδή πρέπει να προσθέσω (ή να αφαιρέσω) όμοια πράγματα αναγκάζομαι να ξεχωρίσω στο ένα μέλος τους αριθμούς (που ξέρω να τους προσθέτω) και στο άλλο τους άγνωστους όρους που περιέχουν τη μεταβλητή x (που ξέρω να τους προσθέτω). “Αναγκάζομαι λοιπόν στο επόμενο βήμα να “Χωρίσω τους Γνωστούς από τους Άγνωστους”.
Το -8 προέκυψε στο προηγούμενο βήμα που βγάζαμε τις παρενθέσεις. Εκεί είχαμε -4(χ+2) κάναμε επιμεριστική ιδιότητα για να φύγει η παρένθεση οπότε το -4 πολλαπλασιάστηκε με το χ κι έγινε -4χ αλλά πολλαπλασιάστηκε και με το +2 κι έγινε -4×2=-8
Σας ευχαριστώ πολύ για την απάντηση . Σχολίασα πολύ γρήγορα, πριν κοιτάξω προσεχτικά την άσκηση . Έχετε δίκιο ! Θα μπορούσατε να κάνετε μια αντίστοιχη επεξήγηση για εξισώσεις δεύτερου βαθμού ; Είδα ότι υπάρχει κάποιο σχετικό άρθρο αλλά δεν μπορω να το ανοίξω . Σας ευχαριστώ πολύ για την δουλειά σας !
Διάβασα την θεωρία…
το διάβασα
πολύ ωραία παρουσίαση
Το διάβασα.
το διάβασα
Κ.Δ κ.Δουλιγέρη το διαβασα
Μικαέλα Β2
Το διάβασα…
Διάβασα(Μυρτώ Β2)
Το διάβασα
Το διαβασα
Χρυσανθη Β4
Το διαβασα…
το διάβασαα
το είδα
Το διάβασα
Όλα καλά
#OK
Διαβασα την θεωρια!
Το διάβασα
Είπαμε όχι ολόκληρο το Επώνυμο, μη με βάζεις να διορθώνω όλη την ώρα 🙂
Τα διάβασα
Το διάβασα
Το διάβασα
Το διαβασα!
Ήταν ένα πολύ καλό άρθρο για επανάληψη
το διάβασα
Το διάβασα
Το διαβασα.
Το διάβασα
ΟΚ. Το διάβασα.
Το διάβασα!!
το διάβασα
Το διάβασα 🙂
το διάβασα
το διάβασα
Το διάβασα
ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΑ!
Θανάσης Καράμπελας Β2
το διάβασα
Οκ το διάβασα
Το διάβασα
Το διάβασα…
ok
το διαβασα…………
Το διαβασαα
το διάβασα
το διάβασα
Το διαβασα
Το διάβασα 🙂 (όσο περίεργο και αν φαίνεται)
Το διάβασα πολύ καλή εξήγηση !
Ήθελα να ρωτήσω , το -8 από που προκύπτει μετά τον χωρισμό γνωστών από αγνώστους; Ευχαριστώ πολύ !
Το -8 προέκυψε στο προηγούμενο βήμα που βγάζαμε τις παρενθέσεις. Εκεί είχαμε -4(χ+2) κάναμε επιμεριστική ιδιότητα για να φύγει η παρένθεση οπότε το -4 πολλαπλασιάστηκε με το χ κι έγινε -4χ αλλά πολλαπλασιάστηκε και με το +2 κι έγινε -4×2=-8
Σας ευχαριστώ πολύ για την απάντηση . Σχολίασα πολύ γρήγορα, πριν κοιτάξω προσεχτικά την άσκηση . Έχετε δίκιο !
Θα μπορούσατε να κάνετε μια αντίστοιχη επεξήγηση για εξισώσεις δεύτερου βαθμού ; Είδα ότι υπάρχει κάποιο σχετικό άρθρο αλλά δεν μπορω να το ανοίξω . Σας ευχαριστώ πολύ για την δουλειά σας !
Για δοκίμασε αυτό:
http://mathland.gr/%ce%b5%cf%80%ce%af%ce%bb%cf%85%cf%83%ce%b7-%ce%b4%ce%b5%cf%85%cf%84%ce%b5%cf%81%ce%bf%ce%b2%ce%ac%ce%b8%ce%bc%ce%b9%ce%b1%cf%82-%ce%b5%ce%be%ce%af%cf%83%cf%89%cf%83%ce%b7%cf%82/